Utveckklingen går framåt för vår älskade flicka ♥

De två senaste veckorna har Novas utveckling verkligen tagit fart. Hon är överallt och dessutom börjar hennes personlighet komma fram haha :)
 
1. Hon kan sitta helt själv nu MEN kan hända att hon trillar åt sidan ibland då balansen är lite ostadig fortfarande ♥
 
2. Hon har börjat hasa sig fram FAST baklänges då haha :) och hon ÄLSKAR DET ♥ Lämnar jag henne på rygg på hennes lekmatta och är jag i köket en stund hittar jag henne hasandes på mage inne i sovrummet ♥ Sen har jag även märkt att hon försöker verkligen ta sig framåt för när hon är i sängen och leker (lite trögare underlag) är det precis som om hon juckar haha. Min lilla pärla ♥
 
3. Hon har börjat snurra runt i sängen som en tok på morgonen och hittar henne alltid på avisidan liksom :) ♥
 
4. Maten börjar arta sig och vet inte riktigt om hon gillar sin välling längre. Hon föredrar nog mer riktig mat. Mitt lilla matvrak ♥
 
5. Hon har absolut börjat visa personlighet. om hon inte vill något visar hon det med detsamma genom att skrika högt haha :) ♥
 
6. Min älskade underbara söta flicka blir snart 7 månader, på Lördag faktiskt. Tiden går så otroligt fort. Kan den inte stanna upp lite och bara få vara?? ♥
 
ÄLSKAR MIN FAMILJ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0