Fredagsmys

Är det redan Fredag?? Shiit vad veckorna rusar förbi. Vår lilla älskling blir 7 månader i morgon ♥ Fast hon mår inte alls bra. Började i Tisdags då hon hade magknip :/ Sen i Onsdags började hon bajsa löst. Och det gör hon ännu och jag är orolig till 1000 kan jag lova er. Men så är det väll med mammahjärtat!
 
Har ringt vårdcentralen och lika så BVC men de säger jag ska avvakta lite till. Usch om jag ska vara ärlig så mår jag inte alls bra att hon inte mår bra. Byter nerbajsade kläder minst 3 ggr om dagen. Min lillskrutta ♥
 
Ikväll kommer min syrra och hennes son ner för att stanna här till söndag. Vi ska till mor o far imorgon och äta och Novis mår inte bra :/ Får se hur det går. Får väll ha minst hela garderoben med mig med kläder!
 
JAG ÄLSKAR DEJ NOVA ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0