Bomb

Oj oj oj det var inte igår jag bloggade haha :) Men har inte haft tid eller jag har väll mer glömt bort det eller struntat i det för jag har ängnat mig åt annat helt enkelt. Men det har hänt massor i mitt liv.
 
1. Vi ska flytta till Hällevik till våren/sommaren. Helt nya marklägenheter. Love it. De skulle bli inrett med kakel och klinkers och spotlights och snyggt kök. Så jag tror nog att vi ska trivas ♥ Min älskling har nära till jobbet och jag som bara ÄLSKAR Hällevik ska äntligen få bo där.
 
2. Jag har ansökt om dagisplats till vår lilla flicka. Tanken är att hon ska börja till hösten och jag ska förhoppningsvis jobba då. Har valt Hällevik i förstahand och sedan i Nogersund om nu hon inte skulle komma in i Hällevik. Men det hade varit bäst om hon hade kommit in i Hällevik så har vi bara ca 5 min till dagis ♥
 
3. Novis kan sitta upp själv mer och mer för varje dag som går och jag älskar henne mer och mer varje dag som går ♥ Hon är snart 7 månader dessutom och tiden går alldelles för fort!
 
4. Mars månad började helt underbart. Solsken, plusgrader och helt klarblå himmel. Då valde jag att ta på mig vårjackan, dock med halsduk och det var nästan för varmt. Dessutom är vi ute och gick i ca 1,5-2 timmar varje dag då det fina vädret var framme. Bränna lite fett nu inför badsesongen ;) Hahaha
 
Kan skriva om massa saker men det är det jag kommer på nu. Så nu bjuder jag på en bildbomb ♥ Har dock så mycket mer bilder jag vill lägga upp men orkar inte ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är så himla sockersöt! :)

2013-03-12 @ 21:26:13
URL: http://emmalofstedt.blogg.se
Postat av: martina

sjukt va söt hon är! :)

2013-03-18 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0