Första jobbdagen på långe!

Första dagen idag på sommarjobbet. Spännande haha :) Va så länge sedan jag jobbade nu med tanke på jag varit mammaledig :) Men ska bara jobba 1 månad då min andra hälft ska ha semester och vara hemma med Novs ♥

Har för övrigt sovit sjuuukt dåligt inatt och kunde ibte somna igår kvälk heller! :/ Jag kommer vara tröttare än tröttast ikväll haha :) Hoppas jag kommer i säng tidigt.

Det dära med att sommarjobba eller börja jobba över huvudtaget efter så långt tid ska bli spännande. Ska bli kul att få jobba lite, komma ut o vara lite social haha och få lite andra rutiner :) Ser fram emot denna månaden faktiskt fast jag måste erkänna att jag även längtar tills jag jobbat klart så jag får umgås med min lilla flicka hela dagarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0