Natten

Inatt har det inte varit på topp. Brukar få sova hela nätter med en Nova som somnar runt 22oo och varknar runt 09oo på morgonen. Helt underbart. Kanske för bekväm nu?? ;P
 
Men inatt skulle hon inte sova. Vaknade en gång i timmen och grät. Sedan vid 01oo vaknade hon helt och hållet. Så vi satt uppe och jag kokade eftersom jag är bombförkyld, ont i halsen och ville bara sova haha! Men till slut somnade hon och sov nu till 10oo. Underbara unge som låter mamma få sova när hon inte mår bra ♥
 
Till mamman då som inte mår bra. Förkyld, ont i halsen och kroppen. Börjar bli hes och har lite temp. Inte jätte kul att vara sjuk när man är hemma med sin skatt. Bara inte hon smittas för då gråter jag blod :( Har liksom dåligt samvete för jag inte kan busa och leka med Novis som vanligt ♥
 
Min flicka bara växer och växer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0