Träningsvärk så det står härliga till

För övrigt vill jag bara berätta om det ser ut som om jag har ont när jag går eller skitit på mig så är det nästan så haha :) Tränade nämligen en timmes BodyPump pass igår kväll. Aj aj aj mina muskeler säger jag bara :/
 
Sist jag tränade var jag 18 år och det är 6 år sedan. Visst har jag varit aktiv och varit ute och gått sedan dess men detta att träna har bara inte blivit av i 6 år jag vet. Helt sjukt vad tiden går! Minns så klart att det var skit kul att träna just Bodypump och det passade mig så bra och det gjorde det fortfarande.
 
Ont i vart enda muskel. Benen värker, röven gör ont, bröstmuskleran och ryggen är pain in the as alltså! Men härligt var det och nästa vecka kör vi igen :) 2 ggr i veckan kan vara bra tycker jag med tanke på jag vill umgås med min superfina familj också som jag älskar så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0