Hänt en del :)

Länge sedan jag skrev ett riktigt inlägg här på bloggen. Har helt enkelt annat för mig :p
 
Det har hänt en del i Novas utveckling.Skrattar och snackar högt så det står härliga till :)
Vi har fått in rutiner också ang maten som funkar kanon. (äter som en häst för övrigt) Har bestämt mig att hon sa sova mellan 21oo-22oo på vällarna och det brukar oftast bli mellan 20:30-21oo så vi har god marginal. Har för övrigt nattat henne precis ♥ Denna lilla flicka som jag älskar så mycket är det bästa som finns ♥
 
 
Hon har även fått knyck på att vända sig från rygg till mage och på mage kan hon ligga länge och leka. Ja min lilla flicka har upptäckt något nytt i livet och älskar det. Massa lek :)
 
 
Hon har även fått 4 tänder. De två framtänderna i underkäken (men de fick hon vid 4,5 månad) Sedan två stycken nya där uppe. Ser ut som om det är hennes hörntänder?? För framtänderna kommer väll precis över de i underkäken eller har jag helt fel???? (menar nu att framtänderna kommer där och inte ute på sidan och sedan vandrar in som en del säger?)
 
 
Sen idag när vi åt flaska (nova då) så höll hon den själv en stund men tappade den sen :p
Söta unge.
 
 
Och ikväll satt jag min tös upp mellan mina knän (hon låg ner från början) och då var hon stadig så hon satt själv några sek fast mellan mina ben då. Så snart är det nog dags att kunna sitta upp också. Tiden går så himmla fort ♥
 
Jag ÄSKAR min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0