Mysbad

Idag har Nova tagit ett bad hemma för första gången och hon gillade det. Badade ju henne inne på BB också och då gillade hon det också :) Hon kommer bli en riktig badare :9 Ska bli kul att se hur mycket hon sprallar och skvätter ner oss när vi badar henne när hon är lite älsre :)
 
Idag skulle igentligen min fina syster komma ner och hälsa på oss men tyvärr blev det inget. Det var inte riktigt bra med de som skulle följa med. Kände sig förkyld och så. Dock bra att hon sa till för några sjukdomar vill vi inte ha men jag som såg fram emot det idag. Får bli nästa helg :)
 
Idag blir det nog inte många knop gjorda. Nova sover och jag och älskling sitter och kollar fotboll. Liverpool-Arsenal.
 
Igår efm var vi en sväng i Näsum. Hälsade på Jocke, Elli och deras lilla Astrid.Vi grillade och hade det mys :) Anton kom även dit senare. Vid 19:30 kom Anna med grillning till oss då vi var ute och gick en runda först och blev inte klara att käka förrens vid 21:30 haha :) Men gott var det. Sen blev det att sätta sig framför tvn och slappa.
 
Jag älskar min familj ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0