Mormor på besök

Idag har det varit en helt underbar dag :) Solen har varit framme och det har varit varmt MEN det har blåsit förjäkligt mycket. Jag och morsan (mormor) har varit ute på långrunda idag med Nova och Armani. Gick faktiskt ner till Hällevik en sväng. Jag ÄLSKAR Hällevik :)
 
Min älskling drog på möte med jobbet vid 14:30 och är inte tillbaka ännu :S De skulle nämligen ha firmafest och ja jag saknar honom men kan tycka han förtjänar en kväll med grabbarna utan oss här hemma för min älskling är helt underbar ♥
 
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen "Hancock" på kanal 1 då Nova ligger och sover. Hon vaknar väll snart och vill ha mat och hoppas på att hon somnar lika snabbt igen :) Så mamma kan få sova lite inatt då hon väckte oss vart annan timme inatt och ville ha mat. Hoppas det blir bättre inatt :)
 
God natt!
 

♥ Mammas älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0