Klänningar

Sitter och kollar på alla möjliga hemsidor på nätet efter en klänning jag kan ha på Novas barndop. Jag vet ju vad jag vill ha för någon och har hittat en på Bubbleroom MEN passar den på ett dop??? Passar den ens på mig??? Jag tycker dock det men ändå osäker! Kostar bara runt en 500 kr. Definitivt prisvärd men jag är alltid så mesig när det gäller att beställa på nätet för jag har ju så jävla konstig kropp. Passar inte där och inte där och dessutom är jag sjukt kräsen haha!
 
Sen är ju min kropp inte den samma som innan jag blev gravid MEN jag tror denna klänningen kan passa bra/bättre desto mer jag går ner i vikt. Klänningen är en sådan som ska sitta löst liksom. Sen ett par svarta klackskor till det och det har jag :) För klänningen ska absolut inte sitta tajt nu efter graviditeten och dessutom ska den vara minst till knäna.
 
Sa till morsan om vad jag hade tänkt mig och då kom ju såklart kommentaren: Ska du inte ha mer höstigt??? Hon menade väll kanske inte så tunn klänning och typ leggings till. Men det vill jag inte ha!
 
OSÄKER! JAAAAAAAAAA!
 
Nico Dress
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är din dotters dop. Det enda dopet ni kommer göra för henne.
Klänningen var jättefin! Och det är klart att du vill bra fin på din dotters dop.
Jag valde att à klänning på Tyras dop OCH klackskor! Det är högst ovanligt. Men allt för att det händer en gång och att man ska vara fin.
Beställ klänningen och testa hur den känns och ser ut på dig. Om det inte blir bra så kan du ju faktiskt skicka tillbaka den.

2012-09-29 @ 18:09:41
URL: http://anniepannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0