Imorgon börjar allvaret :)

Imorgon är Nova 1 månad och älsklingen börjar jobba igen. Har varit helt underbart att han har varit hemma denna månaden efter födseln. Han hade ju sina 10 pappadagar och sedan hade han sparat 2 veckors semester från i sommras ♥ Guld värt!
 
Så imorgon börjar allvaret här hemma, haha :) Nej men Nova är fortfarande så snäll och helt underbar liten bebis. Det jag mest oroar mig för eller ja ororar och oroar är väll hur trött jag kommer vara. Uppe om nätterna och ammar. Visserligen är det bara 2 gånger per natt men ibland har hon vakentid efter hon käkat så då får jag sitta uppe med henne mitt i natten haha :)
Men det kommer gå bra :)
 
Blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag som går ♥ Jag älskar min familj
 
Imorgon blir det även fullt ös. Ska vara på BVC runt 09:30 sedan hem till far en runda i Bma sen till en kompis och hälsa på. Sen hem en vända innan jag drar ut till Norje Boke där mamma sitter och klipper och färgar sig just när jag kommer :)
 
GOD NATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0