Igår var ingen bra dag!

Oj oj oj igår var det ingen bra dag för Nova. Började på natten vid ca 00:30 då hon skulle ha mat. Sen somnade hon efter ett tag. Hann sova i ungeför 1-2 timme sen skulle hon upp igen och hon var absolut nöjd efter att hon fått mat och så vilade hon lite på mig. Så fort jag la ner henne i sin egen säng vaknade hon och gallskrek :/ Så höll det på under hela natten och hela dagen igår. Fatta jag var slut sen när älsklingen slutade jobbet.
 
Sen fick han ta över henne på kvällen men han blev också lite smått frustrerad av det hela haha :) Men som sagt vi klarade det då hon fick mat hela tiden och ligga vid mitt bröst.
 
Sen vid ungefär 23oo skulle vi sova och då var det gnäll så vi la oss ute i soffan och till slut somnade hon och sov 4 timmar och sedan mat och sov gott sen fram till kl 06oo. Men under hela dagen var hon vaken i ca 5-6 timmar i sträck och det brukar hon inte vara men det var hon. Hon var väll så arg och ledsen så hon inte kunde somna. Hon kanske har någon övergångsfas???
 
Men idag är min lilla pärla glad :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0