Får bli bättre

Länge sedan jag bloggade nu men har fullt upp här hemma om dagarna :) Min älskade Nova behöver ju all tid ♥ Det har inte direkt hänt något särskilt sedan jag bloggade sist förutom att Nova växer, vi besöker BVC, gosar, varit och hälsat på mammas kompisar, går långa rundor, besökt mormor och morfar, farmor och farfar. Som sagt, vi gör ju något inprincip varje dag men det tillhör vardagen.
 
Älsklingen börjar jobba på Torsdag. Sen har han varit hemma i 1 månad och då blir Nova 1 månad. Tiden bara rusar iväg. Har även bestämmt datum för Novas barndop som kommer bli i slutet av Oktober. Det ska också planeras och fixas till. Men det är en sådan sak som är rolig att fixa. Vi ska även besöka krstad någon dag snart för att kolla dopkläder. Kommer bli skoj :)
 
Nu ska vi göra vid oss opch sedan ta en PW ner till Hällevik och handla lite. Sen är det redan eftermiddag och då blir det dags fär middag.
 
Ciao ♥
 

Min fina flicka tar ett bad ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0