Diet

Skrev innnan på morgonen om man skulle börja med LCHF-kost på obestämmd tid. Fick såklart snabbt med kommentarer då folk verkar sjukt negativa med just den kosten. Men nu menade inte jag att jag skulle köra fullt ut med denna kosten med tanke på det finns så mycket annan god mat vi gör :) Men lite LCHF skadar nog inte mellan åt :) Jag menar, vilken kost är bäst igentligen?? INGEN förutom den som man själv tycker funkar bra för en själv så det finns liksom inget som säger att den är bättre än den andra för alla har olika smak, tycker olika och allt det där.
 
Nova sitter just nu i sin gunga och gungar såklart ;P Ska ut med henne i vagnen en runda. Blir väll en PW så mycket jag orkar. Känner såklart av att jag har ont eller att det stramar liksom när jag går för snabbt och intensivt så tar det i min takt. Men mitt mål är ändå att gå ner några kilo till innan julafton kommer. Får helt enkelt skippa godiset :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0