Äntligen min egen säng!

Hela denna veckan och lite förra veckan (helgen) har jag sovit i en fåtölj. Japp ni läste rätt. Haft min underbara flicka brevid mig i sin egen lilla vagga. Har nämligen inte kunnat sova i min egen säng då jag inte kommit upp ur sängen för haft så jävla ont rent ut sagt. Så det fick bli halvliggandes för min. Fast ska jag vara ärlig så har det inte varit så pjåkigt :)
 
Men i natt så gjorde jag ett nytt försök och YES jag kan sova nu i min egen säng utan att det gör ont när jag ska upp för att amma Nova!
 
Idag är det underbart väder ute. Fast blåser lite och graderna vet jag inte då jag inte varit ute. Men ser varmt ut :) Senare i efm kommer Louise en runda och hälsar på oss.Sen resten av kvällen är oplanerad, som vanligt :P
 
Igår var även min syrra (moster) på besök. Hämtade henne inne vid tåget i Sbg vid 09oo och sedan var det full rulle här hela dagen :) Åkte hem till mormor och morfar (Novas gammelmormor-morfar) De bjöd på frallor och kaffe :) Sen blev det vidare till Khamn då vi släppte av syrran som skulle åka bil hem till Växjö. Sen blev det även lite korvätande hos farmnor och farfar (P föräldrar) och sedan äntligen hem igen och sätta sig framför tvn :) Det v ar skönt.
 
Fast kan säga att jag börjar bli lite rastlös här hemma så det blev en liten kvällsrunda på det igår också :)
 
Som sagt, full rulle :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0