2 Veckor idag

Shiiiiiiiitt tiden bara flyger iväg. Nova är idag redan 2 veckor. Känns som om det var igår hon föddes. Min underbara lilla flicka. Hon är verkligen mitt allt ♥
 
Har haft bvesök av min faster och hennes man idag en stund men även Malin kom innan dess :) alltid trevligt när vi får besök. De kommer ju enbart för lilla Nova men ändå :P
 
Var även inne i Sbg town idag på förmiddagen och skrev på lite papper. Farmor och cilla åkte även precis då de varit här och fikat. Nu när jag tänker efter har det varit folk här sedan kl 13oo idag. Men så är det. Bättre det än att ingen vill komma :)
 
Nu ska jag kolla lite grejer på nätet och sedan mysa med familjen ♥
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0