Sommar idag också...

....fast inte lika varmt. Eller kan det bero på att det blåser mer?? Hmm ingen aning. Men igår var det iaf SOMMAR fullt ut!

Det var fruktansvärt varmt när jag vaknade. Käkade frukost och sådär. Sedan blev det en runda med Kajsa runt byn med Armani och fy fan vad jag svettades haha :D Hade då bara ett par shorts och ett linne på mig och joggingskor förstås. Armani blev också varm som attan. Vattnet jag hade med mig märkte jag var jummet på hemvägen haha :D

Väl hemma blev det mat och sedan hoppa in i duschem för att sedan åka in till Sbg en runda. Med andra ord var det SOMMAR igår och visst ska inte klaga på den underbara värmen. Men man får ju sig en tankeställare. Att man tål mycket mer än vad man tror (då man inte är gravid) Då man är gravid kvinna som jag är är det riktigt tungt att bära bebe i magen. Fötterna och händerna svullnar som fan. Samtidigt som man har lite sammandragningar lite då och då och pulsen ökar markant för varje dag som går. Trött blir man och man kan inte sitta eller vara i solen en längre stund :/
Så jag lär vara VIT i sommar haha :D
Men jag ska inte klaga. Sommaren är här och vi väntar barn. Kan inte bli lyckligare ♥


Känner mig såhär fet när det är varmt ute ♥


Nu ska jag äta upp min frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0