SOLTRIPP...

Vaknade imorse runt 04:30 att den där jävla kattjävlen ville ut. Då var min sömn förstörd :/ (Precis som om jag vaknar tidigt på morgonen kan jag aldrig somna om förrens klockan tickar mot 07oo-08oo) Gick upp och käkade runt 06oo då jag snurrat färdigt i sängen. Gick och la mig sedan igen och sov till 10oo. Skönt var det FAST var så jävla trött, dåsig i hela huvudet och ville bara somna om men magen skrek efter mat haha :D

Har iaf precis tagit en dusch och det är strålande solsken ute. Har även hängt ut det tvättade. Underbart att våren/sommaren är här i dessa dagarna.

Senare i eftermiddag ska jag ut på lite roadtripp, haha :d Nej ska bara av till Khamn för en liten grej. Nämligen kolla på bilbarnstolar :) Sägs att de ska ha många och bra där :P

HEJHEJ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0