SÄLJA MIN BIL!

Hej kära läsare :) Hoppas alt är bra med er! :)

Är såhär att jag ska sälja min kära Audi nu eftersom vi behöver en kOMBI-bil till sommaren då bebe kommer :)

Det är en Audi A4 1,6 -98 och dessutom automatare. Den har en del nya grejer så som att Kammremen är bytt, nya bromsskivor + klossar, nya sommardäck + vinterdäck (använda en vinter) och dessutom nylackerad :) 
Bilen är i toppskick och har gått 13500 mil
Pris: 32 000 eller högsterbjudande!

Någon som är intresserad av min pärla????? :) Kommer även lägga ut annons på blocket så ifall ni vill ringa och höra så finns tele nr där :)








Kommentarer
Postat av: kim

Vad blir de för kombi? :)

2012-05-15 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0