♥PILVAN ♥

♥ Åååå vad det gjorde ont i hjärtat igår. Våran lilla Silverkisse fick avlivas :'( Han mådde inte alls bra och det hade han inte gjort på ett tag. Ändå gått på medicin men det hjälpte inte :(

Så igår åkte jag till veterinären och kan tro jag började gråta när han somnade in. La sig raklång på bänken och såg nästan ut som om han njöt men tillslut stannade hans hjärta.
Mitt också för en sekund ♥

Sen var det dags för begravning när vi kom hem och då kunde jag verkligen inte hålla på tårarna längre. Det sprutade åt alla håll och jord hade jag på händerna så kunde inte torka väck tårarna så såg väll ut som ett skömonster men det var det värt! Lite sten och blommor på graven ♥

Han var verkligen den jobbigaste kisse någonsin men ändå den mest mysigaste kisse. Men vet att han har det bra nu och inte lider mer ♥ Du finns alltid i mitt hjärta ♥

♥PILVAN ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0