Morsdag igår!

Igår var det morsdag för alla mammor. Jag drog med min familj och patrik till sin och firade.
Vi åkte till Karlshamn och käkade på Terassen. Skulle tydligen vara jätte gott och bra service där.

Men ack så dåååligt! Beställde mat ca 16:30 och fick inte matens förrens klockan hade tickat över 18oo. Snacka om dåligt att vi fick vänta. Dock var det mycket folk MEN det var inte bara det. Dålig service, glömde vattenglas, extra sås och en massa annat. Nej fy där vill jag inte äta igen trots maten var god, haha :)

Men det är jätte fint där. Härlig omgivning. Kan sitta ute i trädgård och käka samtidigt det är mitt i stan. Den får 2 stjärnor av 5 från mig!

Mammas present blev en blomma i en gullig mugg där det stod " Jag älskar dej" och ett halsband! Det är hon värd ♥ Nästa år blir även jag firad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0