Morgon promenad med 2 stycken

Precis hem kommen från en morgon promenad med min lille skit OCH kissen haha :)
Dock märkte jag inte henne förrens nere vid hamnen då jag vände mig om och gått i ca 15 min. Hon har tappat sitt halsband där det var en liten pingla så man hörde henne vart hon var så jag upptäckte henne inte.

Men kort och gått fick vi ta en annan runda för hon skulle ju med oss haha :D
Hennes tunga hängde ut och hon jamade. Sedan gick hon in i skogsdunge och jamade som bara den. Hörde henne på flera meters avstånd. Stackars liten. men nu är vi hemma iaf och det ligger en utslagen katt på mattan i hallen ♥








Massa kärlek till mina små


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0