Hej molniga dag

Det är mulet och blåser idag. Det suger :/ Fast de sa ju på vädret att det inte skulle bli så fint väder idag (12-15 grader) och att det kunde komma regnskurar.

Sjutsade P till jobbet imorse för han hittade inte sin förbaskade cykelnyckel. Såklart hittar jag den men var redan uppe då så sjutsade honom! Sen gick jag faktiskt och la mig igen med vovvarna och somnade. Vaknade nu strax efter 09:30 av en hemsk dröm. Fy fan!
Nu sitter jag här med en tallrik gröt och ska sedan ta tag i lite saker här hemma.

• Damsuga - Moppa golvet
• Städa toaletten
• Ut med vovve på en runda
• Måla spegel
• Kolla bland alla mina tusen papper

Påtal om att "måla spegel" Så kommer det före och efter bilder på det sen! Tycker den är så fruktansvärt ful och har ännu inte hittat någon stor spegel jag vill investera mina pengar på så det får väll vänta lite! Nu ska jag käka upp min frukost!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0