God morgon solstrålar

God morgon god morgon solstrålar haha :)

Har ni sovit gott inatt?? Det har nog jag gjort. Vaknade runt 06:30 och undrade vad killen gjorde hemma. Trode dock klockan var mer men icke. Men han hade iaf försovit sig lite och jag fick såklart köra honom. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar våren och sommaren här nere i Hällevik. Heeelt jävla underbart! Påtal om något helt annat tihihi :)

Idag ska jag och Farkas ut på lite äventyr haha :D Ska nämligen av och kolla bil både till henne och mig. Eller ja, jag ska fråga lite olika bilhandlare om vad de kan tänkas ge för min bil jag har nu och hon skulle kolla på en ny bil (begangnad) med tanke på hon inte har någon. Sålde ju den när hon flyttade upp till Norge!

Jag och älskling var ju iväg i Lördags och kollade bil. Vi behöver ju KOMBI-bil nu när familjen börjar ta fart. (Påtal om något helt annat så lääängtar jag till helgen igen) Vi hittade en vi verkligen vill ha och som inte har gått så mycket heller. Vi provkörde eller jag gjorde och den ska vi bara ha haha :D Men kan behöva få sålt denna bilen vi har nu om inte någon har några tusen över att slänga in direkt sådär i handpenning på den nya bilen??? :) Så nu denna veckan ska jag ängna mig åt bilförsäljning och hoppas på det bästa att den bilen vi vill ha är kvar om ca 1 månad eller iaf till juni :D

Nej nu ska jag göra lite annat innan jag ska hämta upp min Anna :)
Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0