Det är väll OK att drömma i bland???

Sitter nu här och äter en talrik flingor. Älskling väckte mig för att han försovit sig så fick sjutsa honom till jobbet. Men jag kände att jag inte kunde gå och lägga mig igen för vädret är ju alldeless för bra för det! Klarblå himmel, det är stilla och ungefär en 13-15 grader i skuggan redan nu. Blir nog en toppen dag idag :)

Vovvarna är ute på baksidan, jag sitter här och funderar på vad jag ska göra! Ska jag ta vovve på en runda nu när det är lite svalare eller ska jag ta det lite senare då det förmodligen är varmare (den lille kommer ju få hjärtslag, stackaren) Kollade just på vad det hade för sig och de satt brevid varandra och njöt av solen. Hann dock inte ta någon bild på det (För kom på det för sent) Men blev lite andra bilder :)








Kommit på att Armani alltid nästan ser arg ut på bilderna men kan bero på att han är en varghund som alltid tuggar gräs haha :) Mina älsklingar ♥


Idag ska även alla räkningar betalas och mat köpas in för att klara resten av månaden. Tycker det är så jävla tråkigt att sätta sig ner och betala räkningar. Delvis för pengarna bara försvinner, måste knappra in de där jävla koderna osv. Att handla mat är inte heller så jäkla kul men måste ju göras när en fet gravid kvinna behöver mat nästan konstant ;) Kan inte gå hungrig!

Skulle vilja in till Krstad någon dag eller varför inte åka ner till Lund- Väla och pröva lyckan på lite sommarkläder???? Kan behöva 1-2 par shorts, en långklänning (svart eller någon ljusare färg), klänning och lite andra saker. Får se hur långt pengarna räcker denna månaden. Har dock lite klänningar sedan förra året som passar fortfarande trots min mage och upp alla de 14 kilona :O men skulle vilja ha något nytt och fräscht. Ska ju på trots allt 2 stucken studenter i år och då vill jag inte se ut som en trasa precis haha :)

Nej nu tror jag att jag ska ta vovve på en runda :)
Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0