Beställa barnvagn!

Det är varmt idag också fast inte lika varm tosm de andra dagarna. Har förresten hunnit med en massa idag :) Tvättat, käkat en massa, damsugat-torkat golvet, rensat mellan plattorna på framsidan (fast dock inte klar) och solat lite :D

Nu i efm ska jag hämta älsklingen för att sedan åka in till både Sbg och Krstad. I Sbg ska vi beställa nytt kök (köksluckor, knoppar och marmorbänk) och hämta min babykorg. Sedan vidare hem till mor en sväng och sedan in till Krstad för att beställa barnvagn + hämta ut min babybox som man kan beställa här gratis för alla blivande föräldrar!

Men innan allt det där ska göras så ska jag ta mig en dusch. Både svettig och skitig om tossarna!
Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0