17 Maj 2012

Hej hopp :) God kväll alla där ute!

Sitter här nu i soffan och jäser haha :D Nej da inte alls, har bara en kop kaffe i knät. Tänkte strax ta och gå en runda med vovve. Var några timmar sedan nu. Känner även att jag behöver ut och få lite luft. Ska väll ta Nogersund runt kanske :)

Var på BVC här om dagen och det såg bra ut. Växte på fint sa barnmorskan. Och ja, magen har växt på det senast och jag känner även att det är lite tyngre och har lite fler sammandragningar! Oftast på morgonen faktikst när jag ska upp som det gör ont.

Har även varit iväg nu i veckan och kollat på bil. Har faktikst inte bestämt oss ännu för vilken bil för vi är oense :/ Inget kul. Är bara så jobbigt. Varför kunde man inte bara varit miljonär???? haha :D Vissa grejer hade nog underlättat om man nu tänker på att vi är oende med pris och vilken bil osv!  Fortfarande ingen som är sugen på att köpa min nuvarande bil????? 25 000 kr så har vi en deal??????



Idag har de flesta nog varit lediga förutom de som jobbar helg kanske??? Jag har bara tagit det lugnt för magen har sagt ifrån idag :/ Dessutom har det regnat, varit sol, regnat osv. Pissväder :/ Men nu framåt kvällen har det varit fint väder.

Tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0