1 Maj på kalas

Igår (1maj) var vi på kalas. P´s kusinbarn fyllde år. Hela 8 År. Grattis :D Var där och käkade en massa grillat och hade trevligt. Kunde knappt lyfta mig och gå från soffan så mätt jag var haha :d´D Sen hemma kollade vi på trv, eller jag gjorde. Älsk satt vid datan och senare drog vi på filmen " Poppers Pingviner" med Jim Carrey! Fan vad rolig den var :D Den får alltså 5 av 5 poäng av mig haha :D




Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Känner att jag har sådana jävulska samandragningar eller vad det nu heter. kan knappt lyfta asen förrens det gör ont och att gå upp från sängen imorse var inte det lättaste :S

Det är ju alldeless för fint väder för att sitta inne så jag ska faktiskt parkera mig ute i en solstol i solen :D Om jag sedan orkar rensa ogräs mellan plattorna ska jag göra det också.

HejHej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0