Massor med tankar hit och dit!

Just nu är jag inne i en period igen om att starta eget företag. Dock har jag faktiskt altid velat starta eget men jag vet liksom inte riktigt vart jag ska börja. Det är så jävla mycket man ska ta reda på, ha med sig i säcken så att kalla när man börjar. Dock har jag en jävla koll på det mesta men vet i fan vart man ska börja. Dock fick jag ju reda på en grej idag som gjorde det lite lättare. Så planerar att starta upp det till sommaren :) Jag menar ska man börja med att registrera sitt namn? Leta leverantörer, you name it haha :)

Igår vaknade jag helt fel. Vaknade vid 10:30. Hade ont i huvudet hela dagen trots satt jag mig vid datan och fortsate med research ang starta eget. Jag vaknde så sent pga jag inte kunde sova på natten :/ Var uppe och käade och det var lika så inattes :/ Börjat med en dålig vana. Hoppas inte det. Men nu är jag iaf uppe med tuppen. Nej inte riktigt så tidigt men var uppe runt 09oo om inte tidigare. Inte jätte pigg men vad gör man inte för sitt egna bästa?? :)

Fick även ett tips eller ett mejl var det om att jag skulle eller kunde köpa boken "Rivstart" för ca 230:-. Handlar såklart om starta eget :) Kollade inne på Bokus.com om den fanns där. Där finns allt för övrigt. Fick det tipset av min kära Anna panna :) Så det jag igentligen vill komma till är att jag ska önska mig den när jag fyller år (ca 3 veckor till) eller kanske bättre att beställa den själv??? Kostar inte så värst mycket!



Har precis käkat lite makaroner och köttbullar som lunch. Inte värsta lunchen men har fått något i magen så både jag och beben mår bra :) Mår för övrigt skit bra. Har gjort det under hela graviditeten i helhel. Visst har jag ju haft känningar att vilja spy om jag inte ätit på ett tag men det är det enda och såklart tröttheten haha :) Gick precis ut och hämtade posten. Där fanns reklambladet "Lekia" :) Jag bara lääängtar tills vi ska börja köpa bebis prylar till den lille :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0