Mammas och Pappas lilla älskling ♥

Idag var jag och älsklingen med om något helt fantastiskt. Vi var nämligen på ultraljud. Vår lilla bebis ♥ Älsk var helt jävla extas och nervös och han bara sken som solen :) Nu har han mer fattat det på riktigt att vi ska ha barn i slutet av Augusti ♥ Jag har ju fattat det mer innan eftersom jag har gått genom lite grejer sen jag blev gravid :)

Alltså det är helt sjukt. Bebisen ville absolut inte ligga stilla idag när vi kollade. Ville snurra hela tiden, gnida sig i ansiktet och bara busa :P Men var dock inte så långt kommen som vi trode så det blir ett till besök i Khamn med ultraljd om ca 2 veckor. Då är beben lite större förhoppningsvis och då kan man även se kön :) Men jag trodde seriöst att jag var längre kommen eftersom jag är redan ganska "tjock" om magen haha :) Men icke ♥

Fick se hjärtat slå så fint, man såg en massa fingrar, hjärnan och huvudet. Man såg allt bara att de inte kunde ge mig ett exakt datum och beben behövde bli lite större :) Men allt såg bra ut. Huvudsaken är den att beben kommer bli frisk sen kön spelar absolut ingen roll!

Alltså vet inte mer vad jag ska skriva förutom att det var en så härlig upplevelse så det inte går att beskriva.Så jävla lycklig ♥ Typ som den kärlek till min älskling. Älskar honom så mycket så det knappt går att beskriva ♥

Har varit bloggtorka pga jag inte vetat vad jag skulle skriva i med att jag inte ville gå ut med detta för tidigt ifall det skulle hända något men nu så kommer jag forhoppningsvis uppdatera mera :)

Just nu är jag nog den lyckligaste som finns på denna jord ♥




Mammas och pappas lilla älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

åh maya! jag är verkligen glad för din skull :) <3 du kommer bli en så jäkla kul mamma :D jag älskar dig!!!!

2012-03-15 @ 23:09:28
URL: http://happygrey.blogg.se/
Postat av: Emma

Så roligt för er, Stort Grattis!! :)

Tänk om det blir en liten lill-Maya. Står och säljer våfflor i Ivetofta och gör parfym av nyponblommorna ;)

Lycka till med allt! :)

2012-03-16 @ 06:21:49
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0