Underbara väder!

Hej hopp :)

har vi inte helt underbart väder i Sverige redan?? Igår var det upp mot en 20 grader varmt och det var helt jävla underbart. Mera soooool :) ♥

I Måndags och igår jobbade jag på dagis igen. Känns helt jävla underbart. Det är nog det bästa jobbet som finns haha :) Jag blir alltid så glad och livet känns underbart och denna sol som är framme gör det mer underbart ;)

Idag sjutsade jag älsk till jobbet. Har hunnit käka, städat undan lite och dricker nu en kopp kaffe. Har jag fått dille på kaffe??? :S Inte bra isåfall!

Ska strax in i duschen, sedan vidare in mot Sbg och fixa lite saker. Sen ska jag faktiskt ut i trädgården och klippa buskar, rensa i rabatter och plantera lite. Får dock se hur ryggen klarar av detta eller ska jag säga magen?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0