Redan kolla barnvagn???

Japp, jag har kollat barnvagn sedan länge haha :D Har bestämt mig för eller ja, jag skulle vilja ha något i märket Emmaljunga. Modellerna ser bra ut och det verkar som en bra vagn med allt som ingår för de pengarna. Ligger runt 5000-8000:- Det är ganska mycket pengar men det som jag känner att jag verkligen vill lägga pengarna på är en ny barnvagn och alla hygiengrejer och sådant där. Skulle vilja köpa massor med nya möbler osv men får se hur långt pengarna räcker :)

Kollade just Lekia reklamblad. Där är det ganska mycket grejer såg jag. De har en sådan barnvagn jag vill ha fast i ett annat märke. Men ska kolla vidare nu och sedan ta en dusch och ut med vovven på en sväng i det fina vädret :)

Hej svejs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0