Inte glad som solen!

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå vill ha godis. Nu nu nunuuuuuuuuuuuuuuuuuu :) Så jävla godis sugen men har fan inget hemma och palla ner till affären da och slösa massa pengar på bajs liksom :/

Hmm jag är irreterad för nu när jag skulle ut och klippa buskarna på framsidan så började det blåsa så in i helvete och jag har ingen dyna jag kan ha på marken och ha för att jag stod typ upp fast med böjd rygg och det pallar ryggen verkligen inte av nu när jag är gravid så jag har as ont i ryggen nu :/ Bajs bajs bajs :/

Hmm vad ska jag ta mig till. Skulle så gärna vilja dra in till stan och slösa bort alla mina pengar just nu på massa nya kläder och skor och allt annat men måste hålla i pengarna då beben kommer efter sommaren så lika bra att börja spara lite extra liksom. Önskar jag vore rik haha :) Fast å andra sidan växer jag så det knakar eller snarare magen så kan nog behöva lite nya linnen och tröjor och några par leggings till, lite nya underkläder hade inte suttit helt fel heller :) Funderar på att göra en budget??????

Till helgen ska vi nog inom stan iaf. Älsklingen skulle ha något nytt han också och blir kanske in vända inom Krstad till kids corner och lite så för att kolla på ett ungefär vad barnvagn kostar och allt annat :) Ååå skulle vilja ha allt redan fixat till bebe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0