20-3-12

God morgon! Har ni sovit gott?? Jag har sovit...sådär faktiskt. Bättre nu framåt småtimmarna :) Har jag sömnaproblem igen?? :(

Idag ska jag inte göra allt för mycket. Eller jo, jag ska ta i tu med alla mina tankar osv. Måste det. Vill ju nämligen starta eget företag "när beben är född. Så på ett ungefär år 2013" och kunna livnära mig på det eller vad man säger. problemet är ju bara att jag inte riktigt vet vad jag vill hålla på med. är det inredning? Kläder? Skor? utbilda mig till något och sedan starta företag? E-handel eller butik? osv osv... kan rabbla upp en jädra massa här men kommer ta flera timmar för er att läsa det så struntar i det ;)

Sitter just nu och käkar en talrik gröt iaf. Har försökt få ner den ett tag nu men det går så jädra segt. Jag har helt enkelt tappat matlusten och det är absolut inte bra :/ Stackars bebis. Måste ha näring i sig. Inte så att jag inte käkar men det tar bara lite längre tid :)

Älsklingen jobbar så jag får ta itu med allt här hemma nu när jag inte gör något. Fast å andra sidan så är det så jävla onödigt att städa rent ut sagt. Blir skitigt samma dag. Damm samlas "inte bättre när solen är framme", vovvarna springer ut och in som dom vill, då kommer de in med en massa skit :/ Puhh jag blir så trött, haha :)

Nej nu ska jag äta upp min gröt. Hej svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0