Tröttheten börjar krypa fram

Blev fint väder trots allt :P Har sovit tills nu vid 11oo då älskling ringde och väckte mig, haha :D Hård helg kräver sina sovtimmar :) Hahah nej da, men märket att på det senaste har tröttheten smögit sig på mig igen som det gjorde i början av graviditeten. Nu är jag ändå i v. 28+3 så är ju inna i sista trismestern. Men det är så det ska vara. Dessutom är det varmare och jag orkar mindre. Men lika lycklig är jag för det ♥

Men jag tycker verkligen det är sååå fint att vara gravid. Den magen  och kärleken man får till bebisen är helt ofattbar. När den lilla spakar och rör på sig. Att ett litet liv kan växa fram i magen är helt magiskt. Jag bara älskar att vara gravid. Nu på sommaren när man har klänning på sig, ååå det är såå fint ♥ I´m in LOVE!

Nej nu ska jag äta upp min frukost och sedan ta en dusch. Det är så flåtigt haha :D Senare efter kl 13oo kommer min Malin hit på fika och massa prat

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0