Soligt idag och har sovit bort hela dagen känns det som!

Kära läsare! Hur mår ni idag?? :) haha

Var som sagt på student igår och ska även på student idag. P´s kusin tar studenten så det kommer bjudas på mat och allt vad det hör till. Ska vara där vid 18oo tiden eftersom hon har gått någon annan stans (en bit här ifrån)!

Har även sovit en massa idag. Va uppe och sjutsade älsk till jobbet, sedan vid 07:30 kom sbghem och skulle mäta våra köksluckor (ska ha nytt kök) och sedan gick jag och la mig igen ocgh vaknade 11:30. Då strålade solen utanför fönstret och jag kunde nästa känna hur dåligt samvete jag fick pga legat inne och sovit! Men så är det väll när man är gravid. Man behöver verkligen sova! Går även in i vecka 29 idag. heeelt underbart. Fattar inte vart tiden tagit vägen!

Nu ska jag äta en bit mat och sedan in en snabb vända i duschen så älskling kan okkupera det när han slutat ;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0