Glukosbelastning

Idag har jag genom lidit den äckliga glukosbelastningen inne på mvc i Sbg. Jag menar, vem fan tycker det är gott att dricka sockerlag typ eller vad det var och sedan sitta rakt upp och ner på en stol i ca 2 timmar sedan ta ett blodprov???? nej ingen. Det var så jävla äckligt :/
Gör aldrig om det haha :P

Nu alldeless strax ska jag bege mig in till Krstad för lite shopping, äntligen. Behöver lite underkläder, någon snygg klänning (lång) och lite hygien artiklar för de börjar se tomt ut i skåpet här hemma. Ska även in och hämta våran barnvagn vi beställt. Jippiiiii :D (visar bilder senare)

Släppa ut vovve och sedan bege mig. Fast först lite godis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0