Eko:-

Ååå soliga sommar...eller inte! Jo men till och från är det såklart soligt och varmt. Men lite dålig sommar än så länge är det ju. Jag menar, det är snart juli och ingen riktig sommar :/
 
Har iaf varit på Eko:- en runda idag med min älskling och blev fullt överskad av hur mycket baby/barnsaker de har där. Fast inte jätte billigt men det fanns mycket :) Hade dock kunnat shoppa ihjäl mig där om det vore så :)
 
Nu ikväll har jag även färgat älskling hår. han ville bli blond igen. Dock inte riktigt blond ännu MEN det fixar vi till imorgon :) Just nu är jag för trött.
 
Har lust att gå en runda i detta fina väder vi har nu ikväll men har så förbannat ont i min fot. Har gjort något knas. Svårt att gå men kan ändå inte sitta still. Nu vill jag ha mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0