Den har blivit stulen......

Hej Hopp :) Är sommaren tillbaka nu tro??? Kan vara så! Fast regnade ju igår men det var en sådant typiskt sommarregn. Det vräkte ner och blev en flod på gatan och sedan lugnade det sig och sedan slut! Det kan man väll ändå stå ut med? Jag menar, vi bor ju ändå i Sverige :P

Somnade som vanligt sent igår :/ Och vaknade nu vid halv 10. Då strålade solen och var varmt ute :) Vad händer idag då?? ingenting vad jag vet, måste spara pengarna och dessutom har jag ingen bil längre :(

Den har blivit stulen. Snyft :'( Nej nej skojade bara. Sålde min pärla här om dagen :) I Lördags faktikst. Så nu är vi ute på biljakt igen. Men älskling har semester nu nästa vecka, eller ja från och med Fredag (eftersom det är midsommar) så det blir väll billetande först nästa vecka :)

Vi vet ju redan vad vi vill ha, modell och sådär men sedan är detr kluriga om vi ska ta en nyare bil (dvs år 2010 och framåt) eller en 08 som kostar betydligt mindre?? Skulle vilja ha pengar till annat också nu eftersom vi väntar lillan i magen men ändå vill jag ha en nyare bil om vi nu ska köpa något riktigt till familjen liksom! Hmmm svårt detta! Hoppas jag bara bestämmt mig till den dagen vi ska köpa bil! HJÄLP!


Min Sindra som liten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0