120614

Goooooooooooooooood morgon alla :)

har för en gångs skull sovit bra inatt :) Vet dock inte när jag somnade men kan nog vara relativt snabbt med tanke på jag är utvilad och så nu idag ochdessutom inte vaknade så sent.

Har försökt förstå mig på den del på försäkringskassan men det är omöjligt haha :D Nej da jag fixade det! Har även klämt i mig lite frukost men fortfarande hungrig eller något så får väll ta en macka också.

Ska även på student i efm till min barndomsvän Algoth. Shit vad tiden har gått snabbt. Redan liksom. Ska iaf vara med när han springer ut vid 16oo tiden i Karlshamn men funderar på om jag skulle åka dit lite senare med tanke på att jag har ont i dag. Var ganska mycket sittande i bil igår och även ner och sitta på huk med tanke på de söta valparna vi träffade och gosade med ♥

Klockan är snart 11oo och jag funderar på vad jag ska göra. Sitta och tjocka mig i soffan ett tag eller vad likosm. Ganska rastlös men känner att jag borde ta det lungt. nej nu först blir det en macka iaf.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0