Förvärkar redan nu

Hade helt klart förvärkar inatt. Om det inte var det, vet jag fan inte var det var.
 
Hade gått och lagt oss och strax därefter fick jag liksom molande mensvärk  och det gick upp i ryggen. Kännde liksom hur det kröp in i ryggen mer och mer. Sen blev det ett tryck ner mot beckenet och det började göra ont som fan. Liksom vände och vred på mig, Sen kännde jag även att hon hade huvudet neråt och det var då det gjorde ont. Vände sig sedan och det var då smärtan började avta.
 
Sedan gick kännslan ut i benen liksom (svårt att förklara). Sen efter ett tag började det avta det onda och det var nog då jag fattade att det var förvärkar. Kom så ungefär 3-5 gånger igår efter vart annat. Sen behövde jag dessutom gå på toa så gick upp och när jag la mig igen och riktigt kände efter så var det likosm borta. Sen somnade jag väll :)
 
Men jag var sjukt nära att ringa förlossningen igår men låg och väntade lite och försökte "räkna" mina värkar men som tur var det inget denna gången. Men har känt den senaste veckan att det varit något skumt med magen. Liksom i Fredags det började då jag endast kännde molande mensvärk! Nästa gång är det väll på riktigt :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå vad spännande att läsa! Tänk när det väl är på riktigt! Tänk när ni är påväg in till förlossningen och ni då vet om att ni kommer komma hem med er bebis!
Och då kommer det göra ondare än vad förvärkarna!

2012-07-16 @ 15:02:56
URL: http://anniepannkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0