Trött och varm!

God morgon!
 
usch och fy vad jag sovit såligt inatt :/ Sjukt varmt ute och i sovrummet trots fönstret är öppet. Va uppe och käkade runt en 02oo men kunde jag sova sedan efter det? Nej! Sist jag kollade på klockan var hon runt 04oo och det var ljust ute :S Vaknade nu runt 09oo då älskling väckte mig med ett sms + att kattfan utanför stod och jamade att hon ville in. Som sagt, en händelserik natt/morgon! Den lilla flickan ger sig inte heller om nätterna då hon ska hålla på att sparka och vända sig hela tiden men jag klagar inte :) Det är mysigt!
 
Sitter iaf nu och käkar frukost (gröt) och tänker på vad jag ska göra idag. Kommer fan inte orka göra något. Ska även in till BM runt halv 2men innan dess ska jag starta en maskin tvätt och lite så. Städning behövs alltid!
 
För er som inte vet det så har vi köpt ny bil. Behöver ju en kombi-bil då vi snart ska ha barn. Bara ugefär 7 veckor kvar men kan hoppas hon kommer någon vecka tidigare ♥ Orkar inte vänta längre. Är sjukt svullen nu om fötter och händer så det gör ont :/ Blir inte så mycket gjort i sommar för min del då jag knappt palla mig ur sängen haha :)
 
Hej hopp från en trött och varm Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0