Regning morgon!

God morgon! Har ni sovit gott inatt?? Det har nog jag gjort MEN lika svårt att somna varje kväll :/ Men nu är jag uppe med tuppen :P Sjutsade nämligen älsklingen till jobbet.
Det småregnade ju. Till någon nytta får jag väll vara ;P ♥ Sitter nu här iaf med en talrik gröt som står på svalning medans jag skriver detta inlägg.
 
Som jag skrev i Måndags så har jag haft såkallad "mensvärk" från och till. Känner även att liggamenten (måste det vara) håller på där nere och sträcks och har sig. Va en lika dan kännsla som i början av graviditeten. Va inne hos BM igår och kollade mig (Rutinkontroll) och allt var som det skulle. Hade en annan BM eftersom hon jag brukar ha har gått på semester. Men denna var minst lika bra :)
 
Trodde ju för några veckor sedan att jag hade "Havandeskapsförgiftning" men icke som tur var. Så vi har börjat med kontroller varje vecka nu och det gör mig igenting :) Ganska skönt att komma dit och prata med någon som kan detta med graviditet, mäta magen och höra flickans små hjärtslag ♥
 
Nu har gröten svalnat så nu ska jag käka :) Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0