God morgon!

Ingen sol idag heller :/ Snyft! Sommaren är nog förbi eller vad man ska säga. Fast å andra sidan är det bara mitten av Juli och sommaren brukar vara in i Aug. Vi får se hur det blir detta året.
 
Har precis sjutsat älsklingen till jobbet och gröten står på spisen. Har även "molande mensvärk" idag. Usch det går upp i ryggen. Ni kvinnor som har "mensvärk" i vanliga fall vet hur dessa "förvärkar" känns iaf. Kan tycka det är lite konstigt med tanke på att det är några veckor kvar till BF. Men hon vill väll komma tidigare :)
 
Idag ska jag INTE sova till kl 12oo ;) Ska nog ta och städa lite idag fast å andra sidan sitter jag här och känner riktigt hur trött jag är i ögonen haha :D Ska iaf käka upp frukosten sen får jag se vad jag gör. Tar ett bad kanske för att värken ska försvinna.
 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0