God morgon!

God morgon!
 
Har ni sovit gott inatt i denna hemska värmen??? :) Det har jag fast somnade nog runt en 01:30 då vi la oss redan vid 22:30. Var uppe ett par gånger innan jag somnade, som vanligt :P
 
Ska det bli sol idag eller inte?? Jag hoppas ju såååå innerligt att det blir MINST lika fint väder idag som igår. Men det är inte någon sol ute just nu och lite moln på himmlen men den tränger väll sig genom sen :)
 
Min älskade syster och respektive kommer ner idag till Blekinge. De ska nämligen inviga Sandviken :) Själv kan jag inte hänga med eftersom jag knappt kan vara i värmen nu när jag är gravid. Är trots allt inne på V.35. Så inte alls långt kvar. Ca 4-5 veckor är det ju beräknat men det kan kan bli innan eller efter, vem vet :P
 
Sjutsade även min älskling till jobbet precis. Då var det allt lite små kyligt :/ Och känner att jag är lite småtrött i ögonen men ska käka upp min gröt som jag redan har hällt upp i tallriken (för att svalna) och runt 08oo ska jag bege mig mot affären för att handla (Slog mig nu om de ens öppnar så tidigt eller det är kl 09oo??? :S) Ska även hinna med att betala räkningar innan!
 
Se ya later! Njuuuuuuuuuuuut av solen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0