Alltså jävla skit mobil/er

Är så jävla förbannad just nu! alltså jävla mobiltelefoner. Det är fan bara ren skit! Hämtade ut min nya Samsung Galaxy s3 i Torsdags. Fick dock inget kontantkort till (bytt abbonemang) så jag åkte in till Krstad för att hämta ett nytt hos Telenor. Sagt och gjort var jag hemma på nolltid igen. Har inte ringt alls så mycket på telefonen (max 5 samtal) och idag när älsklingen ringde till mig så hör han inte mig men jag hör honom. Prövar några gånger och jag blir bara mer frustrerad desto längre tid det går. Va inne i affären, smsade med min syrra. Älskling ringder men hör inte mig :@
 
Alltså helt seriöst, Ska jag behöva lämna in min telefon som är helt ny efter bara 4 dagars användning???? Det kallar jag ren skit! Har bara lust att lägga undan den (slänga den i havet) och ta fram min Iphone igen som dock skärmen är sönder på. Men va fan lika dant med Iphonen. Efter ca 6 månader så kunde inte folk höra mig men jag hörde dom.  Varför händer alltid sådana här saker mig för?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0