1 Juli!

Redan försa Juli. Shit, vart har tiden tagit vägen?? :) Sommaren är knappt kommen med tanke på vädret men när det väl är fint väder är det varmt och härligt.
 
I går var jag, älskling, andreas, Emma, Cilla och svärmor ute på Hanö och gick. Tog båten vid 10oo tiden och var iväg hela dagen. Gick och gick och gick och ja, det gick skit bra för min del. I slutet fick jag dock lite ont. Flickan i magen ville väll klämma på något där inne så det kändes :) Vi hade såklart med oss en massa mat och annat gott!
 
Efter vi var färdiga på Hanö tog vi färgan över till Nogersund igen och käkade inne på Gyllenhorn. Gott. Mor och far och deras kompisar kom även förbi en sväng och tog varsin öl.
Resten afv kvällen var jag heeelt slut haha :)
 
 
Love you ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0