Våren???

Hade en helt underbar dag igår tillsammans med min älskling. Vi vaknade och käkade frukost. Jag duschade och gjorde mig iordning då älskling passade på att spela :P Sen var det dags att be ge oss till Hällevik med vovvarna! Fy fasen vad fint väder det var igår. Helt otroligt! Tog väll ca 30 min att gå. Det var dock kyligt som fan så jag fick ta upp min huva på jackan. Trode ju inte de var så kallt när man kollade ut genom fönstret men det var en bitande känsla.

Väl frame hos P:s föräldrar käkade vi vofflor och hade det mys. Jag somnade dock på soffan där ett tag. Sen orkade vi inte gå hem så vi fick sjuts.

Somnade hemma också och vaknade senare på kvällen då vi lagade mat och kollade pöå tv hela kvällen.




Helt underbar dag igår. Tittar man ut idag är det ju som om någon har dött :O Idag ska vi hem till morsan och farsan en runda vid 14oo och fika. Ut och gå med vovven antagligen och bara vara där i några timmar. Efter det har jag absolut ingen aning om vad som händer. Förutom att det bara är LÖRDAG och har en dag till helg. Har hela tiden trott att det var Söndag då det bara var Lördag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0