The last day...

God morgon eller god förmiddag kanske??? :)

Sov till 09oo idag, riktigt skönt. Sen upp och släppa ut vovvarna så de får kissa och sedan ta och göra frukost. Blev gröt med linfrö på som vanligt och självklart mjölk till. Håller magen mätt längre än typ torra rostade mackor :)

Har iaf suttit i telefon nu ett tag här på förmiddagen. Först till alfakassan och sedan ringde jag till Living and room :) Allt kommer ordna sig haha :D

Senare idag ska jag till Bma en vända och hämta min bil. Pappsen lånade den igår så jag fick ha deras bil. Sen ikväll vid 18oo tiden är det sista gången på hundkursen med Armani. Sen har vi gått samanlagt 8 ggr. Jag tycker det har gått skit bra. Han är så duktig. Han har verkligen lärt sig. Visst, det kostade ju lite men märker nu i efterhand att det verkligen var värt dom pengarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0