Sömntabletter????

Jag lider nog av stora sömnproblem. Kan inte sova på kvällarna. Vrider och vänder mig hela tiden. När jag väl somnat vaknar älsklingen av att jag grynnar, snackar och har mig i sängen. Inte så konstigt jag är dö trött när jag vaknar på morgonen. Hur fan ska detta gå när jag börjar jobba igen?? Fast å andra sidan så har detta kommit nu tror jag. Typ som att det har komit i samband med ledigheten??? Det kan ju vara så fast vill inte riktigt tro på det. FAst å andra sidan tror jag det beror på en helt annan sak!

Tycker det är jätte skönt att vara ledig nu 1 vecka innan jag börjar jobba igen. Har inte varit ledig något alls sedan förra året på sommaren så jag skaffade min lille Armani!

Men något är det och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Sömntabletter???? Nej vill inte börja med sömntabletter. Inte bra för magen!

Sjutsade iaf älsklingen till jobbet i morse. Det blåste så fruktansvärt mycket ute så han fick sjuts. När jag väl kom hem igen klädde jag av mig och la mig under täcket och sov till klockan 09oo då morsan ringde och väckte mig. Mindre kul! Sen har jag bara käkat en talrik gröt med mjölk och linfrön ovanpå gröten. Sitter nu med en kopp kaffe och har även hunnit duschat. Men nu när jag väl sätter mig ner blir jag fan dö trött igen. Aaa denna trötthet. Jag måste få sova ordentligt om nätterna.

Nu vid 11oo tiden ska jag infinna mig hos folktandvården i Bma för att slipa och fixa till min bettskena jag ska ha på näterna. Sen klockan 14oo ska jag vara med vår katt Silver hos veterinären i Näsum. Han mår nog inte så bra :/ Hoppas vi inte behöver avliva honom :'( Efter det ska jag hem och sätta mig i soffan och vänta på att min under bara älskling ska komma hem. Fast tror jag nog får hämta honom eftersom jag sjutsade honom till jobbet imorse.

Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0